Benim 1 yılım dolmadığı için sigorta hamilelik ile ilgili durumlaeı karşılamıyordu, bu yüzden teminat yatırdık 40 bin doğum için. Sonra testleri ve muayeneyi ödemek daha masraflı olmaya başlayınca teminatı kontrollerde kullandım. Şimdi doğumun ücretini ödeyecem. Bebek belli bir süre anneden faydalanıyo özel sağlık sigortasında, zaten ilk 28 gün doğum yapılan hastanede bebek muayeneleri devlet kapsamında ücretsiz yapılacak, kanun var bununla ilgili. Ondan sonrada çocuğuma ayrı bir sigorta alacağım. Öss bildiğim kadarıyla 18 yaş sonrası yapılıyor, o zamana kadar annenin poliçesine teminat olarak ekleniyor diye biliyorum ama sigortacımla görüşmedim henüz bu konuyu.