Ayshababy canım işin orasını doktorun bilir ama artık eskisi gibi değil hicbisey. Baktı bebek dediğin gibi kendini itemiyor gelmiyor saniyeler içinde seni sezeryana alıyor zaten. Sen rahat ol Allahın izniyle hicbisey olmaz. Birde doktoruna güven. Onun tecrübesine güven. Sen stresli olursan doktorunda bebisin de işi zorlaşır. Bende dua edicem sağlıkla kucağı alacaksın inşallah. 🥰🥰