sevcnnn9 korunmasız ben tüp bebek annesiyim ilk üç ay dışında yasak yoktu zaten. İlk üç ayda tutunması açısından önlem olarak yasaktı. Normal olanlar için doktorum bir sakınca görmüyordu. Sıklaştırmayı önerdi doğumu tetikleyen diye herhalde. Görümcemin doktoru da mesela 40 hafta olmasına rağmen doğum başlamayınca sıcak duşta meme mesajını önermiş işe yaramıştı dedi. Belki ben de 39dan sonra başlamazsq doğum onu da yapmayı düşünüyorum.