Arkadaşlar 20+3 günlük hamileyim bebeğim çok şükür hareket etmeye başladı ama ben bebeğimin hareketlerini güçlü bi şekilde vajinamda hissediyorum bu normalmi doktoruma sorucam ama öncesinde burada da sormak istedim belki böyle bi durumu yaşayan veya yaşamış anneler vardır diye. Bebek pıt pıt diye güçlü vuruyor ve vajinamdan çıkacak gibi his oluşuyor Allah korusun internette okudum erken doğuma sebep olabilir diyen olmuş. Öyle güçlü vurduğunda acayip korkuyorum bunu yaşayan varmı?