@Mervar benim de gebeliğimi öğrendikten sonra yapılan ilk tahlillerde tsh 6.94 çıkmıştı kadın Doğum uzmanı beni dahiliyeye yönlendirdi ve hemen eutyrox 75mg a başladım 1 ay sonra 0.07 e düştü bu kez de, şimdi de doktor 1 hafta kullanma 1 hafta 50mg kullan tekrar gel dedi, sürekli dahiliye kontrolündeyim yani, ilacını kullan canım, tsh önemli