Darya94 10gamze devlette randevuda bile odaya iki kişi alıyorlar ama eşini almıyorlar çocuğunu görmek sonuçta onunda hakkı
Darya94 hemsireblog1 randevu yok gerçekten ve doktor davranışları sebebi ile özele gidiyorum . Şartlar böyle olmasa bizde özel hastanelere para dökmesek
Dduman Darya94 benim doktorum eşimi alıyor biz tereddüt ettik almıyor diye duymuştum sorduk girdi eşim ultrason daha içerdeki odada doktor buyurun gelin siz de babasınız sizinde hakkınız diyerek kendi çağırdı.( Bolu kadın doğum hastanesinde)
Dduman hemsireblog1 aynı durumu yaşıyorum inanı talep oluşturup o şekilde randevu yakalıyorum ben çalışıyorum eşim çalışıyor ilçedeyiz derken devlet bize zor oluyor ama oluyor sizde talep oluşturup randevu alın