Buseipek35 Kızlar ilk gebeliğimden çatlağım var oldukça fazla fazla umursamadım yag sürmedim😂😂şimdi 2. Bebeğe hamileyim tekrar üstüne çatlar mı yağ sürmem lazım mı
Talentedmom Buseipek35 ben 2.ye hamileyim düzenli olarak sürüyorum ilk gebeliğimde de çok sürdüm çok az çatladım kırmızı olarak hiç kalmadı