Nsibe aynen öyle canım benim de 3,5 yaşında bi oğlum var yine şükür oyununu oynuyor çok bebek gibi ilgi beklemiyor bir yemek bir kıyafetini falan hallettikten sonra tamam onun ki gündüz ayakta olduğu için mecbur bende yine uyanık olacağım sürekli böyle olursa da bebişe yine öyle ilgi göstereceğim hep kocalar da geri kalan işi halletsin bence biraz rahatlayana kdr 😂