Sulegull Her ay pantolon tayt giyiyordum ama elbise giyim artk diyorum iyice büyüdük bide Adana sıcak ama doktor kontorolunde elbiseyle olur mu ki alta şort tarzı bişi mi giysem sadece çamaşır mı napsam siz napsnz
Melos006a Sulegull ben olsam altıma iç çamaşırın üstüne boxer tarzı şort giderdim hem sıcakta bacakların tahriş olmaz birbirine deydikçe hemde kontrolde biraz daha rahat edersin pentide hamileler için o tarz boxerlar var diye biliyorum karnı geniş hem göbüşünü de rahatsız etmez
Eceunverkanra Sulegull Merhaba, benim ilk hamileligimde yazin gobuslu hamileydim, hep elbise giyiniyordum muayenede ya da nst giderken fln mutlaka ortu veriyorlardi alt kismini ortmek icin☺️