nurssmom canım sakin ol ben de 3 haftalıkken öğrendim sonra lekelenme başladı hatta 2 hafta devam etti azdı ama kanama günlük ped koyuyordum.İlk hafta beta takibi ve keseyi görmek için bekledik biz de boş gebelik kimyasal vs olabilir diye.Keseyi Görünce beta güzel artınca progestan başladık ve dinlendim bol bol.Çok şükür yerleşme kanamasıymış bitti .Benim de geçen sene bi kaybım var 22. Haftada.İçini ferah tut ve dinlen doktorun seni doğru yönlendirecektir zaten.Büyük ihtimal yerleşme kanamasıdır