Gamzeyasarr df-kumsal benim bildiğim kadarıyla yok böyle ekstra şeyleri benim 30 Nisan da doğumum olacak nasip olursa bilgi veririm
Smbemdy Gamzeyasarr mesajini simdi gordum canim benim bebegim.kanala girdi basini yerlestirmis o yuzden ayakta oldugum zaman cati kemiklerim agriyor oynadigi zaman cok canimi acitiyor resmen cikisa yakin hissediyorum. Batmalarim cok var. Bagirsak hareketlerim karin agrilarim var isal gibi. Sezeryan olacagi icin comelmemeye mumkunse yere egilmemeye yerde oturmamaya dikkat ediyorum yoksa cikacak gibi oluyor.
Gamzeyasarr df-kumsal oldu evet 30.04 de oldu benim doktorum klinik doktoruydu. Herşey çok güzeldi bence ameliyathanedeki insanlar olsun hasta bakıcılar olsun hemşireler olsun herkes güler yüzlüydü ve herşey çok güzel geçti. Sadece bebeğin şekerini falan çok sık kontrol etmiyorlar 1 kere bakıldı o kadar
df-kumsal Gamzeyasarr çok sevindim allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah darısı başımıza kolaylıkla bizlerede nasip olsun. Ayrıca bşrşey sormak istiyorm ameliyathanede bebek doğunca fotoğraf filan çekiyorlarmı ayrıca tutmak gerekirmi acaba . Anı kalsın istiyorum ve 1 gün mü yattınız hastanede 2 gün mü
Gamzeyasarr df-kumsal 24 saati doldurmanız gerekiyor taburcu olabilmek için ben 11 de girdim 12 de odadaydım ertesi güm 12 buçuk da pansuman olup çıkış yaptım hastanenin fotoğrafçısı var ama ben fiyat sormadım süsleme için de yatış yaparken kapı süsü dışında süsleme yasak dediler çünkü ck organizasyonla anlaşmaları var en uygun fiyat 3 den başlıyordu
df-kumsal Gamzeyasarr çok teşekkür ederim bilgiler için sağlıklı uzun ömürler dilerim tekrardan iyi akşamlar 🧚♀️🩷
bittter doğumumu atatıpta yaptım, asla önermiyorum, profesyonellikten uzak , benimle ilgilenen ebe doktorumdan habersiz müdahalede bulundu, gece olduğundan anestezi doktoru gelmedi epidural alamadım