Kızlar bılıyorsunuz kı esım varıkoselden yeni Amelıyat oldu degerlerı çok kötü degıldı sınırdaydı ben mucıze olurmu acaba dıye çabaladım beklıyorum yumurtlamadan 4 gun gectı daha ama belırtı degıldır daha ne zaman dollendi ki olsun aşırı gazım var sureklı cısım gelıyor enfeksıyın fln yok bu arada çok su ıcen Bırı degılım halsızım doğuşum ağrıyor bunlar ne acaba ya erken belırtı yaşayan oldu mu