Zeyno_01 aynı durumdaydim 36 +3 de aşırı sancım çıktı ikinci sezaryen ve yakın sürelerde olduğu için riskli görüldü . Acil desteğe annem geldi ve istirahate başladım . Kızım 20 aylık ve isrer istemez hareket halindeydim. Şu an 37+6 dayım kısmetse 38+5 de doğum için gün aldık. Düzensiz ama yüksek sancılarım var benimde . Oturarak uyuyorum o ayağımı cekememe , yürürken ayağı sürerek yürüme olayım böyle böyle azaldi. Sanırım yan yatis ve hareket halindeyken bebek bir yere baskı yapıyordu. Elektirk çarpar gibi bir ağrı giriyordu belden ayagims kadar çekiyordu.