Minigim_ben1 ben ilk oğlumu doğururken doğum esnasında tansiyonun tavan yapmış elim ayağım boşaldı bayılma derecesine geldim dikisim atildi falan sakinleştirici ve dil altı verdiler bebeğimi 2 saat emzirmedim titreme falan tuttu arada yine yükseliyor tansiyonum2. Gebeligimden önce ilaç kullaniyordum biraktim tansiyonumu takip ediyorum şuan iyiyim