Merhaba arkadaşlar 30 gün oldu bugün sezaryrn oldum 21 martta, 3.sezaryen kilom var göbeğim kapatıyor kurutuyorum drum havlu kağıt koy dedi arasına onu yapıyorum. Danışmak istediğim konu şu, hareket ediyorum işlerimi yapıyorum sancı vs yok kıvranmıyorum fakat günde üç beş kez veya daha fazla bi sızlama batma acı hissediyorum dikişlerin başında ve sonunda normal mi acaba yaşayan oldu mı? Dışarda birşey yok görünen, öncekilerde oldu mu acaba düşünüyorum sanki daha çabuk geçmişti acı ağrı tamamen 🤔 birde doğum yaptığım günden beri ayaklarımı ısıtamıyorum sıcağı sevmem oysaki çorap patik var yine ısınmıyor, zor oldu bu sefer yaa 😞