Bir-anne21 Kızlar sizdede oldu mu basur baş vermiş 5 gün oldu doğum yapalı hem dikiş ağrım var hem basur napıcam başı sivilce gibi tuvalette de zorlanmaya başladım dikişlere bişey olucak diye korkuyorum
kurkmantosuzmadonna Bir-anne21 sezeryanda da oluyor maalesef bana doktor hamileyken krem vermişti onu kullanıyorum
SevvaallEr Bir-anne21 Duphalac şurup var onu kullanın hemen rahat rahat sıvı sekılde tuvalete cıkarıyor, bana doktorum vajınal dogum sonrası onu yazmıstı emzırdıgımı soylemıstım hatta sorun olmıcagıbı soyledı kullanın cok rahat tuvalete cıkıyorsunuz :)
Bir-anne21 kurkmantosuzmadonna bende krem sürücem yumuşatmak için baş vermiş sivilce gibi korkuyorum şurupta kullanıyorum dışkı sıvı olsun diye ama yok tuvalete çıkarıyor ama zorlanıyorum yaparken
Bir-anne21 SevvaallEr oralac kullanıyorum bende yumuşatıyo ama sıvı yapmadı düzenli kullanmadım belki ondan ilk içtiğimde sıvıydı şimdi sadece yumuşak
Mucu Ben sağlık ocağına krem yazdırdım sürüp içeri ittirdim hep basuru 1 haftaya geçti şükür çok zor geçti 1 hafta