Kızlar nasıl geçiyor 6 aylık bebişlerle ben çok zorlanıyorum artık gerçekten çok yoruluyorum hiç birşeye takatim kalmadı sabrım kalmadı az önce ı ağlarken bende ağladım çünkü hiç durmuyor sürekli kucakta olmak istiyor ayakta gezim istiyor ama bende insanım kolum kopuyor belim kopuyor artık 😒