Slhozgr Bi sorum olacaktı sizlere 💗 Şuan 11 hafta 3 gün lük hamileyim. (2 li tarama testi için gittik sıra vermediler geciktiğimiz için bende hemen bi köşeye oturup en erken randevuyu aldım. 27 şubat ta vardı sadece o zmn da 13 haftalık 4 günlük hamile olmuş olcam. 2 li tarama testim gecikmiş olur mu ? Ne yapmam gerek nette 11-14 hafta arası yazıyo ama 🤷🏻♀️
GamzeCan Slhozgr geç kalmış olmuyosun canım, son anda gitmiş oluyosun iyi haberler alırsın insallah🙏🏻
Slhozgr AyEr oluyosa eğer çok mutlu oldum.çünkü hastaneler o kadar kalabalık ki artık randevu suz gidilmemeli bence . İçim rahatladı randevum var rahat rahat gidip yaptırabilirim inşallah o zmn 😂🙈