Blueeberryy Annişler gecen haftadan beri arada bu sekilde oluyo sut icerkende normal uzanirkende gecmisti tekrar olmaya basladi doktora götürdüm bakti burnunu temizleyin biseyi yok dedi sizede sormak istedim
gecegunduz Blueeberryy ya maşallah tipe bak bence doktorunuz doğru söylemiş endişe edilecek bir durum yok
Burnosunn_annesi Blueeberryy maşallah paşaya annesi gaz varsa dokununca eğer kendini uzatıp yada çekip kasıyorsa gazı vardır ondan öyle yapıyordur ağzına sokuyosa annesi damağı dişe hazırlanıyodur🤗
Blueeberryy Bu sekilde yaptiginda huzursuzlaniyo ellerini komple agzina sokuyo burnunuda temizliyorum gaz damlasida veriyorum
minikbebegim06 Blueeberryy kac aylık acaba disleri mi geliyor bide elini ağzına götürmesi normal ellerini kesfediyorlar ☺️
Blueeberryy gecegunduz boyle durmuyo kendini kasiyo gecen tutturdum niye götürmüyoruz doktora diye oyle diyince ctesiydi nobetteki doktor bakti icim rahat degil yine goturelim desem goturduk ya dicek🤯
Blueeberryy Balbebek012 Video atilmiyo burdan keske dönup yatsa 😅 kendini kasiyo hep sol tarafta dogru bazen ac oldugu halde sut bile icmiyo gazda cikariyo aslinda ama anlamadim valla
Balbebek012 Blueeberryy benim oğluş da böyle yapardı gaz çıkarıyprsa bence iyidir annesi merak etme 🫶
User658383839 Blueeberryy benim bebeğim de öyle henüz 1 aylık ama gazdan dolayı şekilden şekile giriyor çocuğum😅 aynı sizin bebiş gibi yapıyor kendisini sıkarken felan bence gazdan dolayıdır yani
Blueeberryy minikbebegim06 3 aylik disleri hiç bilmiyorum valla normalde elleri hep agzina ama boyle kendini kasinda daha hirsli ellerini agzima sokuyo🤯
Blueeberryy Burnosunn_annesi iste o eller hep agizda zaten ama boyle kendini atinca butunuyle agzina sokuyo agliyo sesler cikariyo
minikbebegim06 Blueeberryy hem ellerini keşfediyor hem de disler geliyor olabilir salya artışı vs de varsa bide benim bebeğim ellerini ağzına sokunca daha rahat gaz çıkarıyor rahatlamak için de yapiyor olabilir 😀
fairytale_ Blueeberryy benim bebegimde oyle cikariyor ama doktorumuz sey demisti ne kadar cikartsada bazi bebeklerde gaz birikimi oluyormus onlar ileriki aylarda gidiyormus siz gaz damlasina devam edin birde masaj yapin bol bol 🥹😍