Kalbimde Kızlar doktorun miğdem çok bulanıyor diye bana prilam Dr verdi ama akşam saat 10 da 2 tane iç dedi içtim ama acaba aranızda böyle kullanan varmı
Sizdenbirii1 Kalbimde gece yatmadan 2 tane gündüz de geçmezse 2 tane daha alınabiliyormuş doktor banada öyle demişti ama bende hiç işe yaramamıştı
byz12nur Kalbimde gece uyumadan 2 tane içiyorum gün içinde hala bulantınız devam ederse toplam 4 taneye (gece 2, sabah 1 öğlen 1 gibi) kadar içme hakkınız var 23+1 hala kullanıyorum maleseff ilk başlarda hiç fayda etmiyordu ama şuan biraz rahatlatıyor
Katya1 Kalbimde bana ne prilam nede dramamine hiçbir etkisi olmadı hala kusuyorum icmeme rağmen icmesem ne olur bilmiyorum rabbim yardımcımız olsun
Kalbimde Sizdenbirii1 ay inaşşalah yarar bende canım ya birde 20 geçe içtim 10 nu bir problem olmaz dimi
Kalbimde byz12nur peki bana 10:00 da iç dedi ama ben kaçırıdm saati 10:20 de içtim bi yan etkisi yada problem olmaz dimi
Sizdenbirii1 Kalbimde kız yok ne olcak :) istediğin saatte içebilirsin ila 10 dedi diye 10 da içicek değilsin
busebasaran06 Kalbimde benim doktorum saat vermedi yatmadan önce akşam içersin dedi 2 tane saat önemli değil canım
busebasaran06 Katya1 askimm seni bir posttan daha hatırlıyorum aynı böyle kusmalıydı😀 kaç haftalık oldun canım
poncikveannesii Kalbimde ilk başlarken gece başlanılıyor diye öyle demiş doktorunuz yoksa saati fark etmiyor 10 da içerseniz 12de uyuyaklırsınz en geç uyku yapıyor aşırı derecede o yüzden onda için demiş olabilir geçmesi önemli değil