Zeyna0607 Kızlar bu flo programını indirip kullanan ve hamile kalanınız varmı ben indirdim ovülasyonu bugün gösteriyor bende belirti de Yok yumurtlamaya dair birde ben hemen adetten sonra yumurtalrım ama bu takvim farklı kullanıp hamile kalanlardan yorum bekliyorum☺️
Meltem9703 Zeyna0607 Flo kullandım ama takvimim ile gebe kaldım 6 haftadayız sizede annelik nasip olur inşallah 🤲
Denal Zeyna0607 ben kullanıyorum ovulasyon testiyle yumurtlamayı filonun gösterdiği tarihten iki gün erken yakaladm
Duyguyy Zeyna0607 12-16 gunler arasinda degisio yumurtlama iki gun once veya sonra olabiliyo yani doktorlarda bu gunler arasi iliskiyi onerio zaten cnm ☺️
Zeyna0607 Meltem9703 Bebeğini sağlıkla al kucağına canım inşallah bende kalırım daha yeni yükledim işte sadece buna baktım kendi takvimime göre geçti aslında ovülasyonum hayırlısı inşallah bu ay çifte bayram yaşarım 😄🙏🐣
Meltem9703 Zeyna0607 Inşallah canım inşallah Rabbim büyük sakin umudunu yitirme bende şuan riskli bir gebelik geçiriyorum ama Allahım büyük ona emanet 💕 hep hayırlısını dile
mervegedik Zeyna0607 ben floyu kullanıyordum 4 ay içinde hamile kaldım canım tabiki ovulasyon dönemi önemli ama Rabbim 4 ay sonrasında nasip etti 🤗
Zeyna0607 Kbrasuer yaaaa maşallah kuzum birebir tarihine uydun yani bende belirti Yok ama ovülsyonu bugün gösteriyor sende yumurtlama belirtisi varmıydı flo nun tarihine göre yoksa benim gibimiydi
Kbrasuer Zeyna0607 canım ne gibi belirti zaten o programa göre yumurtlama tarihinde ilişkiye girdim bi. Hafta sonra hamile kaldım
YagmurDaskn Zeyna0607 Flo kullandım ilk zamanlar ovülasyonu takip ediyordum sonra boş verdim 😂 hala uygulama yüklü ama pek kullanmıyorum
Ellaynagme Zeyna0607 illa bi gün olcak diye bişey yok. Öncesinde ve sonrasında da bi kaç gün ilişkiye girebilirsiniz 🤗
YagmurDaskn Zeyna0607 Evet 12 haftalık hamileyim 😊 kullanıp hamile kalanlar var. Gününü kendine göre ayarlıyorsun. Kaç gün sürüyor. Kaç günde bir regl olduyorsun hepsini kaydediyorsun. Böylelikle kendi ovülasyon gününü bulabiliyorsun.
Zeyna0607 Kbrasuer kuzum yumurtlamakta olan belirtiden bahsettim yumurta akı yapışkan şekilde olan akıntıdan bende belirti yok ama tarih bugün gösteriyor