Merhaba anneler🌸 benim son adet tarihim 6 Mart, 11 Nisanda test yaptığımda pozitif çıktı betahcg 138 di, 15 Nisanda 596 oldu bugün de kese görme ümidiyle doktora gittik ama kese vajinal ultrasonda varla yok arası göründü, betahcg 1333. Sizce bu artış anormal mi, bebeğim sağlıklı mı çok endişeliyim.