Eylulgunes44 bende 35+5 gebeyim bugün muayene olurken doktoruma agrimi anlattım kasıklarım çok agiriyor çok cnm yanıyor dedim.Ultrasondan baktı son ayindasin bebek doğum kanalına girmiş çıkmak için bastırıyor kendini hiç zorlama iş yapma 2 hafta hep dinlen yorulma dedi.Yani heran dogabilirmis bende sezeryanli olduğum için ekstradan dikkat etmem gerekmiş suyun patlamamasi için.Uzun lafın kısası çok yoruldugumuzdan bebek baskı yapiyormus ondanmis ağrı…