Kubraabay bizde de üfürüm vardı 2 yıl takipli kaldık, şimdi yılda bir kontrol var. Kuzenim kardiyoloji doktoru, ağladığında morarmıyorsa bikaç belirti daha söylemişti bunlar yoksa korkmana hiç gerek yok demişti. Erkek çocuktu.ç, sünnete izin verilmedi anestezi alacağı için. Biz 2 yaşına yakın sünnet ettirdik🙏🏼