Bumah Haftadayim hic bi agrim sizim yok hersey cok normal endise duyuyorum bazen bu durum normal mi sanki hamile degilmisim gibi
deniz_95 Bumah benim de ilk hamileliğim prensesler gibi geçmişti. Sıkma canını yani her gebelik farklı
NurAyse_nur Bumah 10 hafta 4 gunum inan sayili mide bulantisi gordum.. ve her seferinde hamileliğimi unutuyorum cunku hicbir farklilik yok bedenimde ve bu 4. gebeliğim 🤗bende bazen aklima takıyorum ama beklemek en iyisi
mavideniz9696 Bumah Ay maşallah diyin nazar değmesin ne güzel işte😅 Ben de mide bulantısıyla uyanıyorum her sabah bıktım🥹
Tubaaslnkzl Bumah Hayat ne garip benimde her gün ağrım oluyor bir kere hiç ağrım yoktu doktora gittim hocam hamileliğimin ilk gününden beri çok ağrım oluyordu ama birkaç gündür yok acaba bir sıkıntı mı var diye doktor bana malmışım gibi baktı😃 hep ağrısı olan gelir ilk defa olmayan birinin geldiğini görüyorum demişti 😂 evlat işte her türlüsü anneyi korkutuyor
NurAyse_nur Bumah bnde baslarda acaba niye boyle kafaya takıyordum 10. Hafta başında muaynem vardi gittim gordum icim rahat etti 13. Haftadan sonra da zaten yavas yavas hissedilir inşallah 😊 zaman gecmek bilmiyor sanki
Bumah NurAyse_nur evet zamN daha hizli ilerlese keske 😀 hamile kalmadan once gun yetmiyodu ne kadar cabuk gecti falan diyodum simdi ilerlemiyo
NurAyse_nur Bumah sizin ilk bebeginiz mi ilkse de zaman gecmek bilmez genelde gerci benim 3. Ama de zaman gecmek bilmiyor oyalanacak çok seyim olmasina ragmen oturup onu düşünüyorum 🤗 yaza belki daha hizli geçer zaman park vs.
Bumah mavideniz9696 benim iste cok kotuydum bende bi anda hersey normale donunce kafamda bi suphe olustu😀 ama sabah bi uyandim dizlerim ve baldirlarim asiri agriyo yarinda kontrolum var
Tanecikannecik Ne güzel işte bende senin gibiydim 36. Haftaya kadar hamile olduğumu asla hissetmemiştim tekmeler dışında. Sürekli aktiftim günlük hayatta, 36 dan sonra hamileliğim yüzüme vurdu 😂😂