Bana da ilk öyle bakmıştı doktor. Arkadaşlarımın hepsi öyle olmaz, bebek düşer diye beni paniklettiler. Sonra gidince dr hanıma söyledim. Tabiiki işin piri olarak öyle birşey olsa bunu yapmayacaklarını belirtti. Halk hurafesi bunlar. 2. Defada o şekilde bakıldı, hiç birşeyde olmadı. Endişe etmeyin.