Mlsa123 ben hamile kaldım duphaston kullandığım ay ama, onunla alakası yok gebeliğin sadece regliyi düzenliyor. Benim tüplerim kapalıydı ve yumurtalarım büyümüyordu onun içinde tedavi gördüm o şekilde hamile kaldım. Duphaston tek basına birsey yapmıyor yani sadece onu kullandigim aylar da oldu gebe kalmamıştım.