bgndgd dış gebelik aslında kendini çok net belli eden bir durum maalesef kanama ve şiddetli sancıyla ortaya çıkıyor. 5 ile 10. Haftalarda görülüyormus umarım öyle bir durumla hiç birimiz karsilasmayız. Dış gebelik kit testte belli olmuyor, sadece ultrasonda doktor farkedebiliyor onu. Sizinle aynı haftalardayiz sanırım benim de bugün ki değerim 1850 ydi bende endişeleniyorum ama çok erken ögrendigimiz için bu kaygılardan hiç kurtulamicaz sanırım bebeklerimizin kalp atışını duyana kadar 🤗