Nur0405 @Ozlemce ben de gebeliğin ilk dönemlerinde sürekli idrar enfeksiyonu oluyordum antibiyotik dahi kullanmak durumunda kalmıştım ne zaman en az 3 litre su içmeye başladım o zaman geçti bence biraz daha arttırabilirsin
Sulegull Ceren1996 aslında 27 yim ama 2 hafta önde 29 bugün kontörlüm var az kaldı bir yandan da çok var dönemindeyiz abisi sabırsız
Mutluanneblog Hasret18ayaz demek ki her doktorun farklı yorumları var bebek beslediği sürece sorun olmaz diyorlar evet öyle sağlıklı doğsunlar da
Anniskoo0634 1kopek1bebek uzunmus kız masallah benımkı 1400 kılo 36 cm di 28 de bakalım boş bu gün gideceğim ne Dicekler 😄