defnevedoruk Ceren1996 yarın 29+2 oluyorum, artık bel ağrılarım cok oluyor geceleri zor uyuyorum ağrıdan onun dısında iyi şükür. doğuma 9 hafta kaldı geri sayım yapıyorum artık🌸
Deleted33000 Ceren1996 29+1 haftalığım çok ağırlaştım çabuk yoruluyorum ve geceleri baya kramplar oluyor sağa dönsem sağım sola dönsem solum ağrıyor ve hala sabah kusmalara devamkeee
Semra_krhn Ceren1996 30 haftalığa girmiş bulunuyoruz. Bel ve kalca agrim oluyor onun haricinde guzel geçiyor erken almis pozisyonunu insallah vakti zamanında gelir
Hamide_00 Ceren1996 30 haftalık olacağız akşama doğru o kdr bel ağrım karın ağrılarım oluyor ki yatıp dönerken bile rahatsız ediyor bi doğurup bitseydi bunlarr
Bktakdmr Bende yarın 28+0 olacağım inşallah😊 aşırı derecede vajina ağrısı yaşıyorum son günlerde yürüyemiyorum bile doktorum çatın açılıyor ordaki kemikler oynuyor o yüzden normal dedi var mı sizde de böyle bi ağrı
MaviNur25 Bktakdmr 27.haftamda cıldıracaktım artık cok zorlu gecmişti bacak arası agrısı kasık agrısı sancı mahvetti beni valla 1hafta nasıl gecti bi ben bi allah bilir aglıyprdum artık çok şükür 28e girdik ve pat diye herşey bitiverdi 😂😂😂 bebeğim baş pozisyon almış belki onun yerleşim agrısıydı bilmiyorum ama kurtuldum normale döndük arada ufak agrıları saymazsam tabi 😂
Nuurr26 Bktakdmr offf hemde nasıl bacakla tam vajina arası ağrıyor yürürken batıyor çekiliyor resmen çok zorlanmaya başladım
Ceren1996 Deleted33000 bende hep sol tarafa yatıyorum sol tarafim agriyor hep. Onun dışında bende agirlastim hiç iş yapasim gelmiyor
defnevedoruk Ceren1996 yok hayır ödemim yok, ilk gebeliğimdede olmamıştı. benim 2 yaşında kızım var aşırı hareketliyim muhtemelen o yüzden🙈 sizinde sağlıkla gelsin bebişiniz🩷
Anniskoo0634 defnevedoruk senle hamileliğimiz aynı gün aynı gün gidiyor sen kaç kılo aldın bebş kaç kılo nasıl hamilelik 😬😄
Ozlemce Yaaaa bizde 12 de 29 oluyoruz aynıyız 🤗 benimde çok aşırı kasik ağrım var ama zaten idrar enfeksiyonumda var ilaç kullanıyorum o kadar sık enfeksiyon oldum ki çok korkuyorum sağlıkla gelsin bebislerimiz insallah
Nur0405 @Ceren1996 şükür bir ay öncesine göre şuanda iyiyim 1 ay önce çok uykulu halsiz bi dönem geçirdim şimdilerde daha enerjiğim senin de iyidir inşallah 🙏🏽 sağlıkla bebişimizi kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim
Ozlemce Nur0405 işteyken 1.5 2 içiyorum ama evdeyken hep unutuyorum daha az içiyorum susuzluktan mi diyorsun 😢
Sibellll_123 Bnde 29+1 oldum yorgunluk bel ağrısı çoks sertleşme var salı gnü kontrolüm var plesanta aşağıdaydı bakalm çktmj yukarı 2 kızım normal doğdu şimdi oğlum sezeryan görünüyor plesanta yukarı çkmadysa çok korkuyorum
Kbraaaaapolatttttt Sibellll_123 bende salı 29 olucam benimde aynı durumum var plasenta previa asagida malesef bu gittiğimde belli olur herslde sezeryan yada normal olacağı hayırlısı olsun hakkımızda
hazirancicegii Biz de 29+3 olduk dikişli olmam sebebiyle genellikle yatıyorum sırtım belim her yerim ağrıyor artık resmen. Bir de arada vajinada baskı kramp gibi şeyleri daha belirgin hissediyorum. Sağlıkla zamanlarında gelsinlerde bu günlerde geçecek elbet 🙏🏻🥹