Selam kızlar ben 2 aydır adet olmuyorum kist vardı 10 gün önce patladı kistim doktoruma gittim hafta içi evet kist gitmiş dedi bana beklemem gerektiğini söyledi ve sol tarafta 17mm folükül gördü bu adet olmama sürecinde gebelik oluşma ihtimali var mıdır korunmasız ilişki oluyor gün aşırı. Adet olmak istiyorum yada eğer olmazsa bir an önce yumurtlama gerçekleşsin istiyorum en azından 🙁