irem41- Sunsun9 benimde 0.01 çıkmıştı 10 gün sonra verdiğimde 535 çıkmıştı geç döllenme olmuş şimdi 36 haftalık olduk💙🧿
Sunsun9 Belgin2700 17 günde 1 den 61 e çıktı yani. Ama 1 çıktığı zaman yeni yerleşmeye başlamış olsaydı daha yüksek çıkmaz mıydı
Sunsun9 Belgin2700 evet o zaman gebelik yokmuş. Ben 1-5 çıkıp birkaç gün içinde yükselen var mı diye merak etmiştim. O yüzden sizin de öyle sandım
Sunsun9 irem41- maşallah Allah kucağına almayı nasip etsin kolaylıkla 🫶🏻🥰 reglden kaç gün önce ve yumurtlamadan kaç gün sonra çıkmıştı 0.1
irem41- Sunsun9 amin hepimizin inşAllah.Yani benim hep düzensiz olduğu için regl tarihimde 0.1 çıkmıştı normalde yumurtlama 14-17. günler arası olur ya ben 29. günde görmüştüm yumurtlamayı🤭👼🏻