Ftmevc Kızlar 40+2 deyiz fakat ne bir sancı ne bir belirti var gelmesi için de tüm tuşlara basıyorum amaa malesef😅 Sizin doğumu başlatmak için yaptığınız işe yarayan şeyler var mı