Dilaractarhan Kızlar kızımın ismini Birce koymayı düşünüyorum çok hoşuma gitti :) etrafında bu isimde olanlar varsa karakter analizi yapabilir mi? :)
cerengeredeli Dilaractarhan ya ben Birce ismine bayılıyorum. Birce Akalay geliyor aklıma hep tek hastası olduğum oyuncu da o zaten ☺️ bence çok naif ve kibar bir isim ☺️
ynzl Dilaractarhan Birce Akalay çok güzel bir kadın ama başka tanıdığım yok 😂🥰 Eşimle kız ismi düşünürken Sezen çok istiyordu ama ben içerisinde z olan isimleri söylenmesi zor bulurken o ise z içeren isimleri çok karakteristik buluyor 🤷🏻♀️ Oğluşumuz olacak neyse ki onda isim ortak karardı 😂 İkisi de güzel isim ama ben Birce’yi seçerdim ❤️
Dilaractarhan cerengeredeli Aynen Birce Akalay’a ben de bayılıyorum umarım onun gibi güzel ve başarılı bir kadın olur büyüdüğünde 🥰
Dilaractarhan ynzl Birce’ye ben de bir tık daha yakınım ama Sezen de çok güzel be 🥰 klasik, zarif, nostaljik. Hayırlısı olsun bakalım 🥹 hayırlı olsun bebişiniz 🥰
KumpirsMom Dilaractarhan bence çok naif bir isim tanıdığım yok ama çok ponçik bir kız çocuğu olur gibi 😍
1kopek1bebek Dilaractarhan benim kuzenimin kızı var 2,5 yalında bir tatlııı bir akıllı teyzesii bircoşumuz💞 çok güzel isim valla
Dilaractarhan 1kopek1bebek ay hadi ya 💕 hiç olumsuz yorum duymadım genelde sakin uysal çocuklar oluyorlarmış 🥰