Esra11_10 Sizde değişen durum oldu mu 27 haftalığız bu aralar ağlıyorum alınganım. bugün de eşim iş yeri sayfasının linkini wp ye koymak için biyografideki tarihi silmiş onun için kavga ettim 2 sattir de ağlıyorum ona çok zoruma gitti ya🥺
Sevinc44 Esra11_10 28+3teyim. Normalde aşırı derecede duygusal olan ben, hamileligimde duygusal değilim neden bilmiyorum hahshshhs
R_busra49 Esra11_10 ben hamileliğin başından beri öyleyim eşim eve yarım saat geç gelsin ağlayarak niye geç geldin bugün seni bekledim bütün gün diyorum ve bunun gibi neler neler
KumpirsMom Esra11_10 benim halsizlik iştahsızlık ger döndü.. kusmalar başlamaz inşallah yine bizde 27 olduk he bide kıyafetten belli olan tekmeler hareketler başladı 🥹♥️
Belgin2700 Esra11_10 🤣🤣 kuzum hep hamilelikten hormonel birşey hamilelik bitince ben buna mı ağlamışım diyorum
Esra11_10 Belgin2700 😂sizce ben bu tarih olayını abartmışmıyım ya şuan hala ağlıyorum sanki dövdüler beni tövbe ya😂
R_busra49 Esra11_10 hâlâ da devam ediyor eşimde sağolsun çok anlayışlı öyle bişey oldu mu hemen ilgilenir öyle sen ne aglak oldun demez üstüne dalga geçer 😅
Nur0405 29 haftalık olduk geçen hafta pazar günü eşimin bi işi vardı onu halletmeye gitti diye ağladım bi kaç saat 😁