Selamlar herkese hanımlar 🌸
Pazartesi şeker yükleme testi için gideceğim. Perinatoloji kayıt açmıştı. 9 da aç gel dediler.
İlk gün kan verip şeker testi yaptırıp aynı gün mü sonuç çıkıyor yoksa sonuç için gebe polikliniğine mi randevu mu alıp gitmem lazım. Bilen vr mı