İlk gebeliğim kimyasalla sonuçlandı betam 172 çıkmıştı zamanla düştü 124 e falan aradan 7 ay geçti adetim 2 gün gecikince test yaptım çift çizgi çıktı
Kan testi verdim 1022 çıktı doktora gittim kese göründü 4 hafta 5 günlük dedi tahliller istedi temiz çıktı çok şükür
Haftaya pazartesi günü gel kalp atışını duyarız dedi
Şuan 5.hafta 4 günlüğüz bu pazartesi günü gidicem bana dua edin olur mu kalp atışını duyabiliyimmm