Altin23 Erkek bebek ismi düşünüyorum ama bir türlü karar veremedim. Sizce hangi isim güzel. Bu arada soyadınız Altın. Sizce hangisi uyumlu olur ya da siz oğlunuz olsa ne koyardınız ☺️☺️💙
betulsahin Altin23 biz Emir koyduk bebişimizin ismini 🩵 yusuf emir ikilisini çok uyduramadım ya sadece emir yada yiğit alp hoş geldi bana 🙏🏼
Altin23 supermom__ valla hiç belirtileri takip etmedim ama istediğim hep kızdı. Canım hep ekşi istiyor kesin kız diyordum ama erkek çıktı
Melickaya Bende bir erkek bebek bekliyorum. İsmini Yiğit koyacağım Allahın izniyle. Kime söylesem herkes çok beğeniyor ismini. Sizinde soyisminize Yiğit Alp’i yakıştırdım. Hayırlısı olması dileğiyle 💙
Parinas Altin23 ilk oğlumun adı Yiğit. Çok severek koydum çok da iyi huylu bi çocuk. İkinci oğluma hamileyim onu da Kerem istiyorum. Keremler sakin dingin oluyormuş 😀kulağa da hoş geliyor. İlk oğlum da sakin. İkinci de öyle olur inşallah ☺️