Tuba5555 ben 1,5 sene kullandım
İnanin bir etkisini göremedim kendimde belki de ben farkedemedim bilmiyorum
Doktorum bana hem antidepresan hemde panik atağı hızlıca çözmesi için bir ilaç yazmıştı
Antidepresan bende kilo yapınca moralim çok bozuldu ve ilacı bıraktım ( siz tabi kullanırsanız doktorunuza sormadan bırakmayın )
Sonra hep kendi kendimi telkin ettim atak geldiği zaman atak ilaçımı kullandım sonra ben bunu da birakicam diyip bıraktım
Sadece çantamda olması bile güvende hissettiriyordu şimdi ona da gerek duymuyorum
Gerçekten bir insanın en iyi ilacı kendisi ❤️