1kopek1bebek
@Mamacita1 ve bi kaç kişi daha Fetal DNA da yanlış sonuç aldı
Yani atipik bulgu diyip kestirip atmışlar
Diger kromozomlar için sonuç bile vermemişler
Mamacita’nin bebeği doğdu çok şükür sağlıklı oldu natera firması ile iletişime geçmiş durumu anlatmış onlarda plasentayi patolojiye yollayalım temiz çıkarsa parasını veririz demişler temiz çıkmış ama vermemişler sözlerinden dônmüşler
Benim için de aynı sonuç vardı
Başka bir firmada tekrar ettirdim Fetal DNA yi temiz çıktı ama nedense doktorlarım amniyo olmam konusunda çok ısrar etti benim de aklıma yattı ve amniyosentez oldum 14 martta sonuçlarımın hepsi geldi temiz
Biz mağdur olduk kimse olmasın bu acıları yaşamasın istiyoruz lütfen dikkatli olun 🙏🏽