Balbebek012 Kızlar rahim ağzı yumuşaması var dedi doktor size de rahim yumuşaması var dedikten ne kadar zaman sonra doğum oldu tecrübelerinizi paylaşır mısınız 38+1 deyim çok şükür bebeğin suyu kilosu iyi ben de iyiyim çok şükür 💕
elaedafam Balbebek012 bana da yumuşama var dendi 1 hafta oluyo henüz bişey yok sadece çok ağrı ve adet sancısı gibi sancılarım var yoğun cuma günü de alttan tekrar muayne edicekmis ama ağrıdan mahvoldum belim ayrıldı
GirlandBoy_Mom Balbebek012 36 . Haftada vardı benim canım 1 cm açıklık bide bi kaç gün sonrada nişanım gelmişti 38+6 da kızım doğdu yani 2 haftayı buldu sağlıcakla gelsin bebişin inşallah 🤲🌸