Kızlar 1 aylık olduk önceden memeyi emiyodu sorun yoktu bu son 3 4 gündür ağlama krizlerinle beraber memeyi redediyor emmek istemiyor memeye gelince kıyameti koparıyor ama biberona sağınca içiyor sizce bunun önüne nasıl geçicem nasıl ağlamadan tutucak