Jalekhrmn Merhaba kızlar bugün doktora gittim de 38 haftaligim alttan yeni bakti bana da tik yok dedi açılma yok. Açılma olmazsa ne olur merak ettim
mcansum Jalekhrmn normal istiyosan fitil ve sunı denerler daha da olmazsa sezeryan artık kimisi acılma olmuyor ıc tarafta ama belli olmaz belki gec gelecek snnki