Hiç heyecan yapma lütfen çok kolay basit bir işlem 11 haftalık gebeyim rabbim sizede nasip etsin inşallah transfer günü bende çok heyecanlıydım ve korkuyordum canım aşırı tatlıdır anestezi mi istesem diye defalarca düşündüm ama hiç acımadığı söylendi cesaretimi topladım ve gittim 5 dk sürmedi dualar ettim o sırada hiç acı olmadı yarım saat dinlenip normal hayatıma geri döndüm 🥰