Folik asit doktor bana da verdi 1 hafta tek kullandım normalde 3 buçuk ay olana kadar kullanılıyor doktorlar folik asiti Öneriyorlar ama dediğim gibi ben sadece bir hafta kullandım bebeğin gelişiminde gayet normal hatta birkaç gün ileri oluyor her gittiğimde ama yinede sen bilirsin iyi araştır kullanmak istiyorsan kullan kullananlar memnun kalıyor ben kullanmadım ama bence aynı sonuç değişmiyor sadece ilaç sevmediğim için kullanmak istemedim