enfla Melinoee ya bnde ondan ıstıyorum 22 şubatta tekrar ındrme gırcekmıs kaca aldınz sız alırken ne kadardı bıde oto koltugu fılan ıcınde mı
Buse1907 Purple Aldığım yerde test sürüşü yaptım, gayet kullanışlıydı canım. Bakalım bebek doğunca nasıl olur görcez 😊
Tubidy ilginarsln aynen bebek arabalarında en uygun olan mağaza e bebek civil miniço üçüne de baktık aynı gün 🙈hatta beğendimiz araba internetten daha ucuz olur diye düşündük en ucuz oradaydı kaçırmadan aldık 🤣2300 falandı internette babymalldan 1150 liraya aldık. En büyük önceliğiniz hafif olması ve katlanınca az yer kaplaması olmalı bence 😊birde port bebeyle katlanabilir mi ona dikkat edin 💕
Tubidy Zeynepdgdln 💕 sağlıkla kullanın inşallah 😍benim 7 yaşındaki kızımın bebek arabası sapasağlam duruyordu 8 sene önce 700 lira vermiştim neden bilmiyorum atmaya kıyamamıştım 🤣sonra bebek doğdu travelleri görünce bebek arabam çok gözüme battı ani bir kararla aldım 🙈ilk dışarı çıkmamızda bizim arabamız çok çirkinmiş ya dedik eşimle 🙈
Melinoee Purple 4.500 suan fiyatı ben 3000 e aldım. Takip edin belki yine indirim olur o markada. Oto koltuğu ile beraber 3200 e geldi bana. Kampanya var.
ddmnrdgn Purple evet bu da link https://www.e-bebek.com/peg-perego-book-51-completo-jet-travel-sistem-bebek-arabasi-p-peg-tsbookp51-0512/?gclid=EAIaIQobChMIi8fi7a624AIVjArTCh034QrpEAQYAiABEgKPIvD_BwE
Deletedmom81 aysecakir cok guzel bizde aldik cok memnunuz güle gule kullanin joie crome cok kullanisli
aysecakir Deletedmom81 siz me zaman almıştınız canım, bir de pusetiyle birlikte mi aldınız? Ben de çok tavsiye üzerine karar verdim çok da estetik duruyor aynı zamanda 😊
Mervus ilginarsln joie nitro lx aldık canımm baston tipli. Çevremdeki herkes travelden yana baya dertliydi bizde direkt yenidoğandan itibaren kullanılabilir baston aldık.Hem çok uyguna geldi hem çok güzel 😍 Rabbim sağlıkla kullanmayı nasip etsin
Deletedmom81 aysecakir bizde yeni aldik pusetiyle almadik pusetimiz vardi zaten ,tam yatar pozisyona geçmesi ,cift yönlü olmasi ,valiz gibi tasinmasi cok hosumuza gitti hemde kaliteli uzun ömürlü bir ürün sizde dogru karar vermisiniz
Meltem553 Bende minio mint gold rengini aldım hem görselliği güzel hem fiyatı iyi hemde yüksek bir bebek arabası 🥰
aysecakir Deletedmom81 anladım canım Ben de 23 ünü bekliyorum almak için. Puset için çok kararsız kalmıştım ama alalım dedik en sonunda 🙄
Makalp Bende kraft pocket aldım.Diğer travel modellere göre hem daha hafif hemde daha kullanışlı.Büyük ve ağır değil.Tek eksisi çift yönlü olmaması o da çocuk belirli bi yaştan sonra etrafı izlemeyi seviyor zaten diye çok problem olduğunu düşünmüyorum 😊
DrElf ilginarsln Chicco urban plus aldım e bebekten cok güzel tavsiye ederim, abimler kullanıyor cok memnunlar
Cansu08 DrElf ben de onu düşünüyodum. Ama e bebek ana kucağını satmıyomuş. Renk paleti de yokmuş. Siz hepsini aldınız mı ebebekten?