Basakparlar Rozaroz benimde yaklaşık 15 gün önde gidiyor 36’da alırız demişti diyabetimden dolayı dedi bana ama
efeduru Rozaroz benim 2 haftadan fazla gidiyordu ilk hamileligim de fakat erken doğum riskin oluyor ama ilaçlarla durduruyor doktorlar sağlıkla doğsun 🫶
cglgkdnz Rozaroz benimde 1 hafta önde gidiyor kötü bir şey değil gelişimi iyi olduğu için o şekilde çıkıyor ilk hamileliğimde de öyleydi ve 40 haftada doğum yaptım son adet tarihime göre yani
Sarl9697 Benimde hamileliğimin başından beri 8 gün önden gidiyor herkes sonradan haftasını yakalıyor felan dedi ama 24 haftayı bitirdik ama hala aynı