Merhaba, emin olmamakla beraber 7. Haftaya girdik ama döllenmemin geç olduğunu söylemişti doktorum ilk beta değerim 104dü zaten o zaman 5 haftalık görünüyordu son adet tarihime göre, bugün bebeğim kalp atışlarını duyamadık kontrollü gideceğimizi söyledi doktor yaşayan var mı aranızda döllenmem geç olduğu için 7 haftaşık olduğumuzu düşünmüyorum ben çünkü normal sanki kalp atışını duymamız ama yinede tecrübelerinizi bilmek istiyorum