Bebeğim 2 ay 18 günlük doğduğu günden beri yataş juno da hep kundaklı şekilde yattı junoyu çok seviyor baya alıştı ve kundaksız uyumuyor malesef çok ellerini oynatıyor. Şimdi sorum şu junoya artık sığmıyor direk beşiğinde yatırıcağım ve kundağı bıraktırmam lazım 3 aya kadar tavsiye ediliyor çünkü ama nasıl alıştırıcam kundaksız bilmiyorum bir de hep yan yatıyor direk beşiktw nasıl yan yatırıcam önerileriniz neler