MhysaTheGreat Tunzalee38_ 34te nişan geldi 35te nstde hafif sancı çıktı şu an ilaç kullanıyorum muhtemelen 37 gibi doğum yaparım diye düşünüyorum ama bakalım
Dikky98 Bebisco benimde nişanım geldi sancımda oluyor ama böyle adet olucakmışım gibi bi türlü tam sancı gelmiyor yA
Tunzalee38_ Oguzela ya benimde şuan kız 35+3 ama aşırı bi baskı var hergun azar azar kanama oluyor. Oğlum 40+1 de doğdu bu erken mi olucak acaba kız erken gelirmis
Oguzela Tunzalee38_ bilgim yok canım benim ağrım falan hiç yoktu yani namazda birden suyum gelmişti o gün çok yorulmuştm ondan da olabilir kan varsa riskli olabilir hastaneye bence git